welcome to my blog :)

hyep.... :) blog aku ni bkn la ade pape sgt....blog ni juz utk aku luahkn ape yg aku rse n ape yg t'jd hari2 dlm hdup aku....kalo sape2 yg meluat ke ape ke....tayah bce ae....g jwuh2...blog aku, suke hati aku la na tulis ape an...hahak...

The Owner of This BLOG

Sunday 24 July 2011

SABAH BEST !!

setelah 4 hari di SABAH, kini aku telah pulang ke tanah perantauan ku....hahaha...ayat ta bole bla....okay, aku na ckp sabah mmg best gler2....laut dye cntek gler kowt....mmg cm kt lua negara....lg2 kt tanjung aru tu...cntek sgt...byk tempat yg aku g....sume best2....g naek canopy walk...kt ctu ade jmbatan gntung kt ats pokok2....tggi...sape yg gayat mmg jgnla naek...hohoho....nk daki smpai ke jmbatan gntung tu la yg onat sgt....huh! p nsbla kaki aku ta wt hal...lenguh ke ape...hehe....pstu  pg mndi ngn ikan kelah kt kg luanti...byk sgt ikan tu...bler kte msok je dlm sg tu, tros dye kerumun kte....dye ggit2 kaki, badan sume tu...skt n geli...hahah...dh la mls aku na tlis da...aku tnjuk gamba je la dlm ni k...hahaha...

No comments:

Post a Comment

best ta blog ni??