welcome to my blog :)

hyep.... :) blog aku ni bkn la ade pape sgt....blog ni juz utk aku luahkn ape yg aku rse n ape yg t'jd hari2 dlm hdup aku....kalo sape2 yg meluat ke ape ke....tayah bce ae....g jwuh2...blog aku, suke hati aku la na tulis ape an...hahak...

The Owner of This BLOG

Monday 4 July 2011

PESTA BENAK

Mlm ni den na cito psl den poie pesta benak smlm….pesta tu kt SRI AMAN….jwuh gk la dr kching…dlm 2jam ½….yg pg nyer ade 5 kete….kre konvoi laa….kteowg grak pg….kot pmndngan s’pnjng jln tu cntek tape…ni ta….yg ade pokok2 n bukit bukau je…hahaha….boring….huhu….p aku ske tgk awan mse otw tu….cntek…cm b’alun2…psni aku tnjuk gmba…hehehe….tgh hari tu kteowg smpai….owg pnyer la rmai….da la pnas….den raso den ni da itam ha….mano ta eyh, keto prking jwuh, kono la b’jln poie kek tobing sungai tu….aduyai….loteh den….huhu….kt pesta tu mcm2 adaa….ade autoshow, owg b’jual pn byk…mcm2 yg dowg jual….kteowg jln2 la dlu smntara tggu benak tu….cz ombak tu d’jngka t’jd kul 5 ptg kang….bygknla pnyer lme nyer lg na tggu kul 5….nsb ado tmpt utk lpak n rhatkn dri….hehee…dlm kul 3 cmtu, kteowg grak g mkn kfc….nsb ade kfc kt ctu….yela, tmpatnyer kcik je sri aman tu….huhu….kt kfc tu pn owg rmai…yg kteowg pn rmai…nsbla ade tmpt dduk…kalo ta, mkn b’dri r…hahaa…pas mkn tu, kteowg tros grak g kt tebing sungai tu….tgk owg da rmai, t kang takdo tompek lak….poloh dh m’ceceh2 niya….owg plak da b’dodai2….p ombak ey tak yo ado2….meme pnat r b’dri ctu lme2…haha….p d’sbbkn benak, tahan jela….huhu….ta lme tu, owg tu ckp benak tu da dtg….kteowg pn xcted la….dr jwuh da nmpk ombak tu dtg….b’lwnan ngn arus….tp…..ombak dye kcik la taun ni….sbnrnyer aku da pena pg dlu mse 2007…tyme tu ombak dye besa….smpai bot polis tu cm na t’blek sbb ombak tu….tyme tu best je tgk….p yg ni…..hmmm….menyosar lak raso ey poie cni….hehehe….p tapela….at least if owg tnye pena pg pesta benak ke ta, pena la an….2kli lak tu….tau la jgk psl benak….p pape pn, 1 pngalaman yg menarik k….hehehe :)

ni la rpe awan mse dlm p'jlnan tu...cntek an?
tu la ombak dye....nmpk ta? kcik je...huhu
ni moto yg ade kt autoshow tu.....huhu
ni la antara gmba2 aku mse kt ctu...muke bring m'nggu...hoho
lps adek aku amek gamba ni, tros dye ckp aku gdik...haha
smile :)
mse na blek...muke b'ploh....snyum sbb da na blek...haha
HAHA....muke da itam kowt....habeng la...

No comments:

Post a Comment

best ta blog ni??