welcome to my blog :)

hyep.... :) blog aku ni bkn la ade pape sgt....blog ni juz utk aku luahkn ape yg aku rse n ape yg t'jd hari2 dlm hdup aku....kalo sape2 yg meluat ke ape ke....tayah bce ae....g jwuh2...blog aku, suke hati aku la na tulis ape an...hahak...

The Owner of This BLOG

Sunday 17 July 2011

DAMIA...

hyep! :) mlm ni aku na cter cket la psl bdk nme DAMIA ni....dye ni ank jiran sblh umah aku....umo 4 taun....bdk ni cute sgt...bg aku la...hehe....dlu mse dye mule2 pndh cni, aku rjinla jgk na main2 ngn dye....p haram dye na....mklumlaa....bwu2 lg....ta beyse ngn owg....pstu dh lme2 tu, dye pndai rpat ngn aku....n now, mmg rpat gler....ptg2 je dtg uma aku....ptg td...dye dtg bwk raket bdmnton....nmpk je aku, dye ckp cmni " kak ni, jom ain bdmnten...." dye ni ade pelat cket....tu yg wtkn dye cute tu....hehehe....pstu aku pn lyn je la dye....dh dye pukul bola tu, dye ckp " iya(mia) andai ain"....na gelak aku dga....hahaha.....pena skali tu....dye dtg uma aku kul 7lbh pg....sbb mrajuk ngn mak dye....tyme2 cmtu beysa la an...aku tga lena....pstu ade owg ketuk2 pntu blik....aku dga mama ckp "wani, bkk pntu tu...ni ha mia dtg na g kt kau"....aku pn dgn mamai nyer bgn bkk pntu....t'kjut aku tgk mia dh t'jengul kt dpn pntu blik aku....yg dye plak slumber je  msok...pstu aku pn ckpla "mia, jom tdo ae..." dye pn tros bring sblh aku....kjap je dye da lena....cute je dye tdo....ta pena lg ade ank jran yg rpat ngn aku smpai na tdo ngn aku....hahah...start dr tu, mmg dye salu lh g uma aku.....cket2 kak ni...cket2 kak ni....hahah....kalo ade jamuan pape, mmg dye ngn aku je....ngn owg laen, ta bpe....kalo aku ajk g mne2, mest dye ngekor je...hehe....hari tu ade skali dye dtg uma aku pstu ckp na akan asyik(nasi) ngn telo....aku pn grengkn la n suapkn mkn skali....pstu mntk greng keropok plak....kdg2 tu rmas gk na m'lyn dye....kalo da syok sgt kt uma aku, smpai mak dye soh blek pn tanak....cyap mndi kt uma aku lg....na aku plak tu yg mndikn....tamby btol la mia ni....hahaha.....okay, takat ni je dlu....t if ade cter best2 psl mia lg...aku update kt cni.... :))
ni la DAMIA aka MIA....cute ta? hehe
bulu mata mia lentek n pnjg....kak ni suke :)
haa...ni gamba iya ngn kak ni.... :D

No comments:

Post a Comment

best ta blog ni??