welcome to my blog :)

hyep.... :) blog aku ni bkn la ade pape sgt....blog ni juz utk aku luahkn ape yg aku rse n ape yg t'jd hari2 dlm hdup aku....kalo sape2 yg meluat ke ape ke....tayah bce ae....g jwuh2...blog aku, suke hati aku la na tulis ape an...hahak...

The Owner of This BLOG

Wednesday 6 July 2011

Badak Ayer VS Singa Betina

smlm aku kol paiz....mule2 tu cm gduh....pstu ade bnde yg aku ckp dye ta dga....dye tnye ape? aku ckpla, tu la, owg ckp bkn na dga...pekak....dh la pekak, badak lak tu....pstu dye tros t'glak...hahaha....dye ckp mne de badak...aku ckp ade, badak ayer...bb badak ayer wlupn ta gmok....hahaa....ngek2 je....yg dye plak pggl aku singe betina cz garang...asek na mara je...hahaha...mule2 tu dye pggl aku burung tiong cz mlut ta bnti2 na bising..tah pape tah....ni antara gurauan yg m'bhagiakn aku....hehe...i luv u BADAK! :D

No comments:

Post a Comment

best ta blog ni??