welcome to my blog :)

hyep.... :) blog aku ni bkn la ade pape sgt....blog ni juz utk aku luahkn ape yg aku rse n ape yg t'jd hari2 dlm hdup aku....kalo sape2 yg meluat ke ape ke....tayah bce ae....g jwuh2...blog aku, suke hati aku la na tulis ape an...hahak...

The Owner of This BLOG

Saturday 25 June 2011

BOSAN SUNGGUH

Bosan gler kot hari ni
aduh2
someone plz take me out of here!!!
dh la aku lapa
dr mlm td than perut ni
bkn tale g mkn
p mls na trun, hehehe
sanggup tahan perut ni
tah pape an
nsb mama g kuching
dpt amek aku n bwk aku kua jln2 n mkn2
bler dh lapa ni
mcm2 la bnde dlm fkran, hehehe
p hari ni rsenyer na mkn tmyam la
uuiihhh, sodaaapppp
cptla smpai mama
ta saba da ni na mkn :D

2 comments:

  1. tayah na terliur sgtla...haha..psni blek keje g mkn tros...kt smnjg lg sodap2....hehehe

    ReplyDelete

best ta blog ni??