welcome to my blog :)

hyep.... :) blog aku ni bkn la ade pape sgt....blog ni juz utk aku luahkn ape yg aku rse n ape yg t'jd hari2 dlm hdup aku....kalo sape2 yg meluat ke ape ke....tayah bce ae....g jwuh2...blog aku, suke hati aku la na tulis ape an...hahak...

The Owner of This BLOG

Friday 24 June 2011

BERMULA LAH KISAH KU...

Aku dilahirkan di Hospital Seremban....
Tarikh lahir aku 2 December 1991...
Mama citer, masa dye tengah pregnantkn aku...
dye pnah t'jtuh dlm tndas...
kaki dye terkena mangkuk tandas smpai kene jait...
p alhamdulillah, Allah S.W.T maseh izinkn aku utk lahir kt dnia ni....
skrg, umo aku da na msok 20...
belom msok lg auw...hahaha
so, aku mest blaja rjin2 utk membalas jasa mama n papa aku...
selama ni, ape je yg aku na sume aku dpt...
ta penah pn papa bntah stiap permintaan aku...
aku rase bertuah sgt2 sbb dikurniakn mama n papa yg sporting... :D
Ni aku na tnjuk antara gamba2 aku tyme kcik2 dlu...hahaha
ni la gamba aku tyme baby dlu...comel ta? haha...
yg dukung aku ni mama aku...
ta lps ngn puting n kain busyuk...
dlu aku pggl puting tu nyo-nyo...hahaha
yg ni plak mak cu aku yg dukung...
ni ngn akak aku...


2 comments:

best ta blog ni??